fbpx

Derfor

Hvad enten du vil det eller ej, så har dine kunder, potentielle kunder, samarbejdspartnere og andre stakeholders et klart billede af, hvem du er, hvad dit personlige brand står for. Det har de, fordi de har set din hjemmeside, besøgt din LinkedIn-profil eller måske endda været et smut omkring dine profiler på LinkedIn, Facebook og Instagram.

De har måske hørt om dig fra nogen, der kender nogen, læst en gammel artikel om dig, eller set dig holde et foredrag på et tidspunkt. Med andre ord kommunikerer du med og til dine omgivelser både bevidst og ubevidst.

Byg din brand ud fra en klar plan

I stedet for at lade tilfældigheder råde, bør du arbejde langt mere proaktivt og målrettet på at sikre, at dine interessenter får præcis det indtryk af dig, som du gerne vil have. Jo bedre overensstemmelse, der er mellem det indtryk, du har af dig selv og det indtryk andre har af dig, jo bedre. Det betyder nemlig, at dine kunder (og andre) præcist ved, hvad de får og kan forvente, når de har med dig at gøre.

Jo bedre du lykkes med at få budskabet præcist ud til dine nuværende og potentielle kunder, jo skarpere vil du stå i markedet. Det betyder, at du kommer top-of-mind hos dine (potentielle) kunder og dermed også, at du står først i køen, når de skal vælge leverandør. Der er altså ofte en direkte korrelation mellem det at være stærkt brandet og det at have en god forretning.

Det er i dag vigtigere – og lettere – end nogensinde før at positionere sig som ekspert og at skabe den skarp profil i markedet, der gør en markant forskel nu.

KATRINE VENKE

Jeg ser så mange top-dygtige specialister og eksperter inden for deres felt. De sidder på en stor bunke viden og erfaring, og gør en kæmpe forskel for deres kunder. Det tilsammen kan omsættes i PR-arbejdet og jeg brænder for at hjælpe dem med at skabe en virksomhedsprofil og en kommunikationsplatform, der for alvor tager dem op i toppen af deres branche.

UFFE ERUP LARSEN

Vigtigheden af at etablere sig klart og tydeligt i medierne er overset af mange dygtige selvstændige. De lever stille og muligvis også godt, men kunne sagtens gøre meget mere for at profilere sig selv og skabe en større efterspørgsel efter deres services. Men de gør det ikke, fordi de enten ikke prioriterer det eller også mangler at forstå, hvordan de skal gøre det. Jeg brænder for at give alle muligheden for at træde frem og få deres budskaber ud. Det skal ikke kun være forbeholdt de store virksomheder, der har kommunikationsafdelinger til arbejdet.

Indtag dit marked med uovertruffen stil 

Vi har skabt Ekspert Positionering for dig, der:

– Vil stå skarpt i markedet og tiltrække de rette kunder og som…

– Vil lære hvordan du selv kan arbejde med dit personlige brand.

Vi brænder begge for at hjælpe selvstændige som dig med at få en professionel virksomhedsprofil og en stærk kommunikationsplatform (web, PR og sociale medier), der gør, at du selv fremadrettet kan arbejde målrettet på at bygge dit personlige brand, så du bliver en af de absolut førende i din branche.

Hvis du ærgrer dig over at se nogle af dine konkurrenter have en skarpere hjemmeside end din, mere aktivitet på de sociale medier og jævnlig presseomtale, er du kommet til det rette sted. Vi hjælper dig med at få præcis det – bare langt federe, bedre og med mere succes end dem.

At have et stærkt personligt brand og stå tydeligt i både dine kunders og interesserede journalisters bevidsthed handler om, at du skal foretage nogle meget præcise valg i din virksomhed og sørge for en målrettet eksekvering. Det er vi eksperter i. Skal vi hjælpe dig videre?

Kontakt os nu og hør mere om, hvordan vi præcist kan hjælpe dig.